Trevlig helg i goda vänners lag...

Japp, så kan man sammanfatta det. I fredags va det middag på Bykrogen i Österslöv. Det va "Rockafton" och grillbuffé. Verkligen jättegott. Musiken kan jag inte va lika positiv till, men de va inte så gamla så man får ha lite överseende. Men det va riktigt trevligt att umgås med mina vänner, fan vad vi skrattade.
- Jag går och lägger mig nu, krya på dig!!
Det va Rilles kommentar till sin gravida halvthysteriska sambo. Han hade även en annanteori och det e att killarna aldrig kan vinna i ett samtal. Som detta t ex:
- Ser detta bra ut? (tjejen frågar killen om klädvalet)
- Ja, det gör det
- Fan, vad du ljuger!!!

Samma samtal fast han ändrar svaret:

- Ser detta bra ut?
- Nej, det gör det inte.
 - Fy fan va taskig du e!!!

Hmm, hur lätt kan det va att va kille??? Ja det va riktigt underhållande att lyssna på Rilles alla teorier. Och sen lilla Pether som inte säger så mycket och sen helt plötsligt kommer det ngt ur honom, utan förvarning. Vackra Terese med  sin mage. Snart e det dax för henne och Pether att bli föräldrar. Kommer bli så underbart. Jag tror ju det blir en flicka, men vi får se om jag har rätt. Hon ska ha den 5 dec, Annika den 19 dec och Jennie den 21 jan.
I lördags va dte först en tripp till stan för att köpa skjorta till kvällen. Tydligen så dög alla tre jag valde ut. Sen va det fest i KFF:s klubbstuga. Dijanas mamma fyllde 50 år och det va väl ca 30 pers på plats. Det va mycket trevligt med god mat och hög musik. Och sen det bästa: DUVANDERS CHOKLADTÅRTA MED HALLONMOUSSE.
På torsdag ska jag och Dijana på klubbkväll på MakeUpStore och innan blir det väl en fika på Fenix. Sen e det jobb hela helgen :(

Kommentarer
Postat av: Rachel

ha ha ha...men visst är det så...killarna ska bara säga precis vad vi vill höra och när de väl säger det så är det för bra för att vara sant så då tror man att de ljuger för att vara snälla... vi är nog inte så enkla som vi tror :P skönt att vi har internet igen här!!! kram...

2008-11-17 @ 23:51:00
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0