Utflykt och present!

Idag fick jag slita mig från 2 par av de inköpta skorna *snyft*. Sen "råkade" jag springa förbi ett nytt par på vägen ut som jag tvunget skulle lägga undan. Sen va det Ikea och Nova Lund. M skulle köpa jacka och kolla på garderober. Hittade en mycket fin JL jacka på MQ som han köpte. Jag hittade med en massa fint, men min plånbok va så tom den bara kunde va. Köpte iallafall en ring för pengarna jag fick tillbaka när jag lämnade ringen jag fick när jag fyllde år av Kheira.
Hostar och hostar hela tiden. E så törr i halsen att jag skulle vilja dricka en liter olja eller ngt.
Imorgon blir det nog fika med Dijana, känns som en evighet sen vi fikade, På onsdag e det hockey med Dijana, Tina, Jennie & Rille och kanske "Tony". Torsdag ska jag ut och äta med Jenny och på fredag e det fika med Fes efter jobbet. Späckat schema som vanligt :)

Fick present idag!!! Tack snälla M. Han hade snappat upp precis vilken kamera jag ville ha och köpt den. Verkligen jättesnällt.

Den rosa fick jag :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad gulligt av han!

Saknar dig gumman! Puss

2008-10-06 @ 22:44:14
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0