Klipp och färg

Idag e  det dax! Äntligen... Som man längtar mellan gångerna. Älskar att gå till frissan men nu när man har håret på utväxt kan man ju inte gå lika ofta. Sen ska det färgas idag. Brukar ju alltid vara mörk, men denna gången e jag inte lika säker på det. Har ju blivit ganska ljus under sommaren och kan ju kanske ta vara på det lite... Hmmm, what to do?
Så nu ska jag bara duscha och fixa till mig sen bär det av till ARKELSTORP. Vet bara 2 frisörer som jag blir nöjd med coh den ena har ju fått för sig att flytta till Nice och den andra att ha salong i Arkelstorp. Sen blir det en runda till Fjälkinge och hälsa på Andersson/Nilsson. Troligtvis en sväng på stan med... Vill hitta Den fina klänningen. Ni vet den som man bara MÅSTE ha. Man kankse skulle ta tag i det som kallas TRÄNING med. Shit, jag visste hur det stavades det e ju alltid ngt. Trodde nästan det ordet hade försvunnit ur mitt ordförråd. Helgen bjuder på jobb, inget kul alls. Men det innebär med att man inte gör av med så mycket pengar. På söndag e det kanske HOCKEY! Ja, ni som känner mig hörde rätt! Hihi
Funderar skarpt på att ta en weekend till Nice och hälsa på Nettan och Rachel. De verkar ha det underbart.
Nä, nu kallar duschen. Ska se om jag kan ta en för och efterbild på håret.

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Va? Ska du åka till Nice?

2008-09-19 @ 15:18:18
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Rachel

Vi tycker båda två att du har funderat länge nog nu! Dags att boka biljett istället kanske?!? hehe... Passa på när det är dags för en klippning nästa gång kanske :) kram

2008-09-21 @ 14:49:06
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Nettan

Du ska vara mörk så e det bara... förstod att Petra tyckte det me!!! Ser ut att blitt jättebra!!! kram

2008-09-26 @ 00:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0