Massage...

ska jag strax iväg och få. Ska bli riktigt nice. Min nacke e aj aj :(

I fredags va det Didjannas födelsedag och den firade vi genom en shoppingtur till Malmö. Synd bara att jag hade en dålig dag då allt jag provade såg förjävligt ut på. Blev iallafall en kalender för 2009, mössa och vantar, en halsduk och en brosch. Didjanna shoppade desto mer... På kvällen va jag hos min Stalle och lagade mat. Det blev kycklinggryta med kantareller och soltorkade tomater. Till dessert blev det pannacotta, men den kan jag inte ta åt mig äran för. Köpte den på Maxi, men det va riktigt god. Den rekommenderas. Finns i deras bakelsedisk.
I lördags va det fest hos Dijanna. Men först va det tvätt och stan som gällde. Va och blev sminkad på MakeUpStore med. Fast det blev väl inget märkvärdigt. Ville ju ha rejält med smink, men men. Hittade 5 par skor med på Din Sko, men jag KAN INTE köpa alla :(. Så idag måste jag in och välja. I kväll e det film hos Johnnie. Ska kolla på Dumpad. Tror väl inte det e världens bästa film men känner inte för ngt avanserat idag.
I morgon e det tacokväll hos Jennie Jävla Jönsson med Dijana. Ska äntligen få träffa min Fis! *PUSS*
Kanske hockey på onsdag, har inte bestämt mig. Sen e det jobb hela helgen. Kanske bio på fredag med. Fullt upp, alltid! Men jag älskar att umgås med nära och kära.


Kommentarer
Postat av: Johannas dagdrömmar

Svar: Whitney är absolut inte överviktig. Set ut som en normal tjej, som man faktiskt skulle vända sig efter på stan. Mer sånt :)



... gulp! Känns nästan som du är jag. Likadan bakgrund, du kallar någon i din närhet för Fis (det blir jag kallad för av min pojkvän) och du har precis sett Ps. I love you - liksom jag ;) Härligt!



2008-10-02 @ 16:28:32
URL: http://daydreamsbyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0