ps. I love you...

Såg denna underbara film igår. Så fantastisk... Grät, grät och grät lite till. Denna fantastiska "movie-love". Önskar att Han finns där för mig med...
Han va ju inte ens snygg i början men i slutet av filmen va han sååå underbar.


Helgen har varit full av jobb och det har varit en kämpig helg på jobbet *suck*. Hade lite soff och film-mys i fredags. Tittade på 21, den va ganska bra. Fick frågan om jag skulle med ut och fördärva levern i lördags men jag avböjde. Va riktigt skönt att inte va helt slut på söndagen på jobbet. I måndags va jag ledig och då va det besök i Österslöv med promenad i regnet. Igår vad det Jönsson som fick stå ut med mig en stund efter jobbet.
På fredag fyller Dijana år!!! GRATTIS GUMMAN!! Då blir det en tripp till Malmö och lite efterlängtad shopping. På kvällen blir det middag och film med Stalle. Lördagen e uppbokad till Dijanas födelsedagsfest. Blir säkert nice... Ska till MakeUpStore på dagen och bli sminkad. Vill att de ska göra ngt annorlunda. Känns som man har sminkat sig likadant sen i högstadiet.
Måste ringa och beställa massage med för jag har sååå ont i nacken :(





Kommentarer
Postat av: Anonym

det var den filmen jag menade när jag sa att jag grät så jag fick huvudvärk..om du kommer ihåg det..sjukt bra film.kram sanna

2008-09-24 @ 15:45:06
Postat av: Rachel

mmmm...så fin film...jag och nettan såg den i söndags kväll. Jag grät nog konstant i två timmar, fick t.o.m. nettan till att fälla en och annan tår. Sen är jag otroligt känslig för rörande filmer, lever väl sig in i dem för mycket... Men men! Har du bokat biljett än? :P

2008-09-25 @ 16:38:16
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Diana

Mmm, lider av samma problem. Gråter till det mesta känslosamma. Grät ju t o m till Lilla Sjöjungfrum hihi

2008-09-25 @ 20:36:08
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in* :)

2008-09-25 @ 20:37:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Nettan

En o annan tår!!!? Jag grät konstant hela tiden.... har aldrig hänt förr! Shit! jag har blivit soft här i frankrike:)

bokat biljett än? kram

2008-09-26 @ 00:09:08
Postat av: Diana

Står just nu i valet och kvalet. Vill åka till Nice men vill oxå åka till Thailand i vinter :S. Hmm, så ska jag spara pengarna och hoppas att jag får ihop till vinterresan eller ska jag åka till Nice?? What to do, what to do??

2008-09-26 @ 07:49:46
Postat av: Dress Like a Princess

ååh jag vill se den filmen

2008-10-06 @ 11:54:08
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0