Utbildning

va det idag. Åkte till jobbet som vanligt i morse och när jag kom in i personalrummet så säger mina arbetskamrater:
-Kommer du nu?
Ehhhh? Skulle jag inte det?
Nej, för jag skulle va på utbildning på fm. Ahhhh!!! Det va bara att köra hem igen och gå på utbildning. Där visade det sig att jag skulle haft gått en annan utbildning innan denna. Vilket jag kollade med min chef och hon sa att det inte behövdes. Tillbaka till jobbet efter lunch och väl där ringer de och kollar om jag kan va på utbildning IGEN kl 14.30??
Jo, men visst kan jag stressa lite till när jag ändå e på G.

I lördags va det Balkan-party hos Dijana. Mycket trevligt förrutom att jag mådde helskumt. Gjorde det hela dagen när jag  va på stan med Jenny med. Men det va god mat, trvligt sällskap och lättdrucken dricka. Grand va som Grand e! Fast denna gången gästades ju K-stad av ingen mindre än Dr. Alban!!! Det ni!

Igår va jag och käkade med Dijana på Artilleristen. Det blev ankbröst och rött vin till det. Vi e bra på att njuta, vi! Mysigt har vi. Nu e det tacokväll hos Andersson, ska bara köra och handla lite först.

Bjuder på lite bilder från sommaren

   
 


"I´ll get by with a little help from my friends"

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahaha,,, skrattar åt vissa av dina bilder

2008-09-10 @ 18:13:41
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Rachel

Utbildningar i all ära men ibland känns de överflödiga. Speciellt om chefen säger att man ITNE behöver gå dit, varför har de dem då? nåja..

alltid kul med lite bilder :)

kram

2008-09-13 @ 10:27:21
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0