Fötterna värker..

Alldeles för många timmars arbete för mina stackars fossingar! Men vad gör man inte för pengar? ;)
Snart helg! Wiiiiiiiii
Fast jag ska ju klart arbeta på lördag kväll, 18-02 typ.
Borde gå och duscha och sen sova men det e svårt när man e speedad. Min bil har fått sommarskor nu! Får tillbaka den imorgon. Fram till dess får jag köra mupp-bilen som man inte kan öppna inifrån utan måste rulla ner rutan och öppna. Imorse gick den inte öppna alls så då va det bara att klättra från passagerarsätet och över. Smutsig e den med! Men man ska va glad när man får billigare däck och hjälp att sätta på dem. Tack Stalle, men du behöver städa din bil! På allvar... hihi
Va och handlade till Novis igår. Hon får en finfin servis med Tummen på.

Nä, nu känner jag fotsvetten så nu e det dax att duscha *urk*

Sov gott
D

Kommentarer
Postat av: Jennie

De va väl mumintrollen......

2009-04-25 @ 20:46:41
Postat av: Diana

Nä Jennie, det blev Tummen för Mumin va så mesig

2009-04-27 @ 08:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0