Konsert och Wärmefika

Precis hemkommen från en fika med Wärme på Duvanders. Blev en Ceasarsallad och en liten dessert på det ;)
Det e alltid lika trevligt att prata med henne. Vi brukar ha en del att gå igenom, hihi. Idag omfattade det ämnena - jobb, Afghanistan, kärleks vara och icke vara, falska människor och underliga människor. Snuddade säkert vid en hel del till, men det minns jag inte riktigt nu. Va och lämnade tillbaka bågarna jag har haft hemma med. De ringde igår och ville ha tillbaka dem. Och jag som har dragit ut på det för att den andra bågen ska hinna komma in så jag kan jämföra dem. Men de sa att de kunde ha dem undanlagda i butiken istället så folk ändå kunde kolla på dem. OKEJ DÅ!
Som en liten present nu när jag e urfattig så fick jag PARKERINGSBÖTER! Men det ska jag nästan ha, för jag lägger sällan på pengar och klarar mig nästan alltid. Så nu va det dags att betala tillbaka lite.
I fredags va det konsert med Miss Li. Jag va där med Fes, Katja, Annika och Linda. Det va en gullig och glad konsert. Men fortfarande e jag inte övertygad om Miss Li. Visst hon e bra, men hon biter liksom inte tag i mitt hjärta... Så som jag vill att de ska göra. Hade önskat att jag kunde gå och se Moneybrother på fredag men min ekonomi vill inte riktigt det. Som de vise brukar säga: "Det kommer fler tåg"  Jag som inte gillar tåg, blir ju åksjuk då. Fast båt e värst. Går inte alls.
Mitt hår börjar bli långt nu ( skam den som ger sig, Nettan). Nu e det liksom lite långt kort hår, eller kort långt hår. Luggen e med lång nu så jag ser knappt ut. Kanske klipper jag den en gång till innan sommaren. Men sen e det jobbigt att ha lugg när det e varmt. Ska inte till Petra förrän den 15 maj. Det e ju en hel evighet dit.  För övrigt så rullar livet på, ofta alldeles för fort. Fast i väntan på nästa lön känns det som att det går sååååå sakta! Då ska nya underkläder inhandlas och ett par träningsbyxor. Såg fina guldiga kaniner jag vill ha i min lgh, men jag va aldrig inne och kollade priset. Får göra det med. Nytt läppglans behöver inhandlas i färg typ Nude. Tycker om det jag har nu från Clarins men kollade lite i dag och där fanns ett fint från Collistar (tror jag det heter). Sen e det klipp och färg med nästa månad och 2 nya sommardäck. Tror att den månaden blir lika rolig som denna :S. Har lite födelsedagar och dop/namncermonier med som ska handlas till. Som tur e har jag 4 pass på mitt andra jobb med + att vi får löneökningen nu :) Sen att den försvinner för att jag va sjuk förra veckan har ju mindre betydelse. *SUCK*
Ikväll blir det Twilight. Har ju inte sett den och hört en massa om den. Så det blir E och jag som ska kolla.

Just nu går denna på repeat i min mediaplayer:


Kommentarer
Postat av: Rachel

KIDS e sååå härlig! får mig att tänka på plastikkirurgen varje gång jag hör den men det är en härlig känsla... är ett så härligt gäng när vi jobbar (nästan jämt) ha en underbar vecka! jag ska bli bättre på att uppdatera min blogg, lovar :P bara jag kommer till rätta i boet igen :P kramen

2009-04-19 @ 23:39:13
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0