Ställer upp för de svaga...

Summering av helgen:
I fredags begav vi oss till Malmö för fotografering. Inget jag va stormförtjust i direkt, men vad gör man inte för sina vänner. Detta va i Turning Torso, där vi lyckades gå ett helt varv runt när vi skulle hitta hissen. Måste sett roligt ut för de som upptäckte vår miss. Styling, smink och stassen på. Sen fotades det. Tror den stackars killen som satt med oss och gick igenom bilderna inte visste var han skulle ta vägen. Men frågar man efter min åsikt så får man den! Och detta e den oinlindade versionen. Det va torrdöda händer, revbensspjäll, E.T-fingrar och valkar som kom från min mun. Under tiden lyckades vi få böter *grr*. Sen checkade vi in på hotellet (Duxiana) som va mycket fint. Begav oss ner till Lilla torg där vi käkade pizza och pasta. Sen pinnade vi inom en liten minilivs och köpte choklad, läsk och chips. Väl hemma på hotellet gjorde vi vid oss och drack vin. Sen resterande av kvällen lämnar vi osagt...





Började lördagen med en härlig frukost på hotellet. En massa gott + 2 panodil. Sen checkade vi ut och laddade för en shoppingrunda i city. Jag köpte mig 3 klänningar och en tröja. Va hemma i Kristianstad vid 17 och kände att det började spritta i benen och kände för att gå ut. Flirtade in mig hos Tina som gärna ställde upp för "de svaga" . Delade en pizza och sörplade i oss resterna av Bag-in-boxen. Tanken va att vi skulle mellanlanda på O´learys där det va rockkväll, men det va sånn kö. Sen tittade vi bort på Class och konstaterade att den va megalång där med. Så det va bara att välja för vi skulle inte hinna båda. Fick bli Class. En trevlig kväll med Fina-Tina trots...
I måndags va jag hos Sara på Åhus hud - och kroppsvård och fick en ansiktsbehandling Exlusive. Underbart. Fick detta e present av underbara Stalle. Du e fin!
På fredag ska E firas eftersom hon fyller år på lördag och då ska Linda ha 30-års fest. Ska bli kul. Ska handla present på fredag. Men först e  det cellprov :( och sen fika med Fes och JJJ. Sen ska jag möta upp Emma och Tina för att handla Lindas present.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag köra och handla till fruktsallad.

Kram
D

Ibland måste man gråta ut alla tårar för att göra plats åt leenden

Kommentarer
Postat av: Anonym

inga top models inte!

2009-04-02 @ 22:58:31
Postat av: Diana

Hahaha, inte? Det va verkligen det vi eftersträvade!

2009-04-03 @ 07:55:15
Postat av: Edona

Jag tyckte ni va väldigt söta:)



E

2009-04-03 @ 22:02:20
Postat av: Rachel

var var var??? vilka e bilderna från turning torso? var det en real fotograf som tog bilderna??? kram

2009-04-05 @ 21:28:37
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Rachel

var var var??? vilka e bilderna från turning torso? var det en real fotograf som tog bilderna??? kram

2009-04-05 @ 21:29:43
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0