Tidsfördriv

Från mobilens adressbok

- Har du pussat nummer 2?
Nopp

 - Vad har du för relation med nummer 20?

En av mina bästa vänner som jag gick i gymnasiet med
- När ska du träffa nummer 30?
Det brukar jag inte göra så ofta. Hon bor i Malmö
- Är nummer 18 söt?
Inte direkt

- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
En riktig player
- Gillar du nummer 14?
Ja, men hon kan va lite mycket ibland

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej, har faktiskt aldrig träffat honom
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång? 
Haha, det e min förmögenhet och den träffar jag dagligen

- Är du nära vän med nummer 23?
Nä, en bekant
Har du gått på bio med nummer 4?
Ja, 1ggr
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Öhhh, hell no

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Jobb
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut

- Vad har du och nummer 26 för relation?
Bilrelation

- Vad skulle du vilja göra med nummer 11?
Få mer pengar
- Vad är det bästa med nummer 8?
Att stans bästa mat finns där

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Tja, ganska ofta


Kommentarer
Postat av: Veronica

Heej, Ja det är grand Peter, eller vår vän peter :)

2009-04-15 @ 17:12:16
Postat av: Louice

Tack =)

2009-04-16 @ 16:10:55
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0