Alla hjärtans dag och personalfirande

Det skulle bli personalfest på Alla Hjärtans Dag så vi valde att fira den i fredags. Stressigt som vanligt för min del va jag hemma 18.40 ch skulle va på middag 19.30 och då skulle jag hinna duscha, göra vid hår och fejs och slå in present. Gjorde mitt bästa och va på plats 19.35. Men det blev minsann ingen middag förrän 21... Jag bjöds på oxfilé med grönsaksgratäng och rödvinssås. Till dessert blev det apelsinglass med hallonsås. Gott  va det och fin present fick jag, TACK! Blev en del vin med så jag somnade innan jag lagt huvudet på kudden. I går började vi dagen på Sandhem med den veckoliga frukosten. Det va ASMYCKET folk! Sen skulle jag hem i 190 för jag skulle infinna mig på jobbet 13.30 för kurs i Alkohollagen mm. Efter det dukade och städade vi, och sen va det middag. Buffé från Östermalmskrogen. Det mesta va gott med fläskfilén va helt meningslös. Inte en tillstymmelse till krydda i närheten. Men i resten av maten va det MASSOR av vitlök. Lite väl mycket. Vi drack och drack men för min del gav det inget resultat alls. Fick i mig 3 cider, 3 glas vin och 5 drinkar... Märkligt. Hoppade över utgången för jag va sååå trött och nykter.
Nu ligger jag och tittar på finalen av TopModel, men jag  visste redan innan vem som vann. Min favorit McKey!
Ska väl asa mig iväg när jag orkar och hämta en pizza från Baltazar. Deras med mozzarella e väldigt goda.

Ha en trevlig söndag
D

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ah, konserten var sjukt underbar. Glad att jag fick uppleva den :-) Samt deras musik är ju underbarare än underbarast.. =)

2009-02-16 @ 11:55:25
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0