Egentid och prinsessebesök

Ska snart sticka upp till Hälsa & Helhet och få en ansiktsbehandling. Fick presentkort i julklapp och nu hade de erbjudande med 300 kr rabatt. Så då kan jag få ngt mer för mitt presentkort :) Vad ska man mer hitta på då? Ska iallafall bli riktigt skönt. Efter det, när jag troligtvis ser ut som ett pizzafejs, ska jag hem till min lilla prinsessa Novali. Ska ta med fika, som måsta va helt mjölkfri.
Tittade på "Maria Larssons eviga ögonblick" igår. En väldigt trovärdig och vacker film. Persbrandt e bra som vanligt. Min vilket äckel han spelar. På lördag e det personalfest så det får bli kärleksfirande på fredag. Har önskat mig en hemmalagad middag... Får se vad det blir av det. Och NEJ man får inte gå ner till Kippers och köpa mat som man sen lägger upp fint på tallrik hemma. Och NEJ, glass e inte att GÖRA en efterrätt. Stora krav!!! hihi
Idag fyller lillebror (mellersta) 19 år, HURRA!
Konstigt att jag har ngt hår kvar på huvudet för det ligger ju ett halv ton i lgh. Fattar inte att man kan fälla så mycket. Ska klippa och färga nästa vecka, skönt! Det ser ganska skönt ut ute. Usch va torr jag e, får springa in och hämta min lotion. Den luktar mumma. Aco - Apricot & Almond oil.
Så ja!
Imorgon e det dubbeljobb, torsdag jobb + besök hos Jenny, fredag jobb + middag, lördag personalfest och söndag besök hos Jönsson/Nilsson/Friberg.
Ska snart ner i tvättstugan och börja tvätta, sen får K ta över.

Ha en bra dag

D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska bli spännande o se vad han hittar på för mat. Du får skvallra sedan.=) Ha en bra kväll på mässen. Ses imorron!

<3

2009-02-11 @ 17:12:12
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0