Helg i kulturens tecken

Har precis placerat mig i soffan efter en kväll på jobbet. Varit hur lugnt som helst. Va med hundarna i Åhus idag. De fick springa fritt på stranden och det älskade de. Sen hade jag typ halva stranden i min bil. Gjorde min goda gärning idag genom att lämna blod. tydligen va det brist på A+ och 0+, så de ringde i tisdags och frågade om jag kunde komma in. Jag har ju då 0+ så jag drog mitt strå till stacken. Fast det kändes nästan som jag hade dragit en hel stock, för det va helvete va ont det gjorde. De har alltid bekymmer med att hitta mina icke synliga kärl. Sen när de väl gör de så e det svårt att sticka rätt och till råga på det så e jag snål med blodet så de får kreta runder med nålen. Men men jag gör ju det för en bra anledning så.
Imorgon e det arbete 7-16 och klockan 18 e det bio, Män som hatar kvinnor. Sen på lördag bär det av till Helsingborg, först Väla och Ikea och sen The Tivoli med Anna Ternheim på scen. Längtar längtar...'
Klickade hem lite kläder till från H&M idag. Har ju lite fler checkar kvar med som jag kan använda på lördag på Väla :)

Nä, nu ska jag lägga huvudet på kudden.

God natt och sov gott



Kommentarer
Postat av: Louice

Ja hahaha, visst är det fiiiint! Trevlig helg!

2009-02-27 @ 17:02:14
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0