Thank God It´s Friday

Ledig idag och har varit och snidat till huet. Blev super som vanligt. Lite ljusare slingor och lite bredare lugg än innan. Sen va det besök hos JJJ, Maja och Max. Fika och en massa "girl-talk". Alltid uppskattat. Maja fick sin födelsedagspresent med. Snart e det J´s födelsedag, 30 bast! Skönt att inte va där än...hihi. En snabb sväng på stan utan en grej inhandlad! Tillhör ju ovanligheterna. Fick ju H&M checkarna i fredags så jag tänkte ta en tur till Malmö snart. Fick ju 1050 kr, fast 350 e redan slösade. Har hittat en ring jag vill ha från Thomas Sabo som bara e sååå fin! Kan kanske önska mig den när jag fyller år...;) Fast jag gillar båda dessa



Synd att  jag inte kan umgås så mycket med en viss person längre. Har ju haft så underbart trevligt den sista tiden. Men nu går det inte längre. Får se när nästa tillfälle ges ;) Den som väntar på ngt gott...hihi.

Puss på er!
D

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det blev Stackedala. Han ringde igår o sa att det va ok. Glömde ringa dig igår o säga det! =)

2009-02-23 @ 09:24:08
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0