Utmanad

Regler
Det här är svårare än du tror! Kopiera (ctrl+c) detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (men du får skriva ditt eget namn på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du?: Diana
2. Ett ord på fyra bokstäver: Dajm
3. Flicknamn: Dorota
4. Pojknamn: Daniel
5. Yrke: Direktör
6. Färg: Dimmgrå

7. Klädesplagg: Duffel
8. Mat: Dillkött
9. Sak i badrummet: Dusch
10. Plats/stad: Dublin
11. En orsak att vara sen: Drunknat
12. Något man skriker: Dumma!
13. Film: De misstänkta
14. Något man dricker: Druvjuice
15. Band: Depech Mode

16. Djur: Dromedar
17. Gatunamn: Djäknegatan
18. Bil: Dodge
19. Sång: Dance with somebody

Jag utmanar:

Louise
Linda
Edona
Baumgartner


Kommentarer
Postat av: Louice

Aha! Då ska jag minsann ta mig an detta =) Hmm. Nu gäller det att tänka...Kram!

2009-02-25 @ 22:04:23
URL: http://louiceblueeyes.webblogg
Postat av: Veronica

Hej, jag har bytt blogg adress

så maila mig på [email protected]

om du vill ha adressewn =)



Kram Veronica ( lizardqueen)

2009-02-28 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0