Vår - Vinter 0-1

Eller? Det såg helt underbart ut när man tittade ut, men lagom tills det va min tur att sluta jobba så snöade. Vill ha VÅR nu. Få lite färg i ansiktet och kunna klä sig i vårjackan och tygskorna.

Vissa människor e konstiga och gör mig besviken gång på gång. Vad e då meningen med en vänskap när det bara e på den enes vilkor hela tiden? Jag vet att när man skaffar ny partner så kan det va känsligt med vänner som e av det motsatta könet. Men skit då i att höra av dig helt och hållet! Det e så fult att bara höra av sig när man behöver ngt, när Du kan få ut ngt av vår sk vänskap.Sen jag, e ju inte så mycket bättre själv. Inte för att jag e elak eller ngt, eller utnyttjar vänner. Men jag har sååå svårt att släppa människor som stått mig nära. Vill ha alla kvar. Jag känner inte igen den Du har blivit, precis som du säger om mig. E vi 2 främligar som ska va vänner bara för att det bör vara så och inte för att vi vill?? Det verkar ju så från ditt håll iallafall. Önskar att det inte vore så, för du e den som känner mig allra bäst i HELA VÄRLDEN. Behöver aldrig förklara ngt för dig när jag mår dåligt för det vet oftast vad det handlar om.

Men e det dax? Dax för mig att släppa dig?


Kommentarer
Postat av: Fia

Skitstövel till vän, så ja, det är dags att släppa..... (lite hård är jag idag) kram!

2009-02-09 @ 21:38:03
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Rachel

Usch...tråkigt när det blir så! men som "fia" sa: ibland är det dags att släppa. Men att folk inte själva inser hur de förändras så fort de ger sig in i relationer...suck känner med dig! kramen

2009-02-10 @ 21:44:00
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0