Wärme på lördag!

Har inte varit så duktig på att uppdatera här. Mest varit en massa musik! Fast det e ju klart en stor del av mitt liv. Ska kolla på Anna Ternheim den 28 feb och sen blir det party i en annan stad för en gång skull. Sen läste jag igår att The Hives spelar i Malmö den 25 mars. Tillhör ju toppskiktet på min lista! Utan musik hade man nog dött. Bara som att köra bil utan... Då sitter jag och trallar själv fast jag har en av världens sämsta sångröster. Jag gar alltid musik igång när jag e hemma utom när jag tittar på TV.
Tur man fick en bra lön denna månaden för alla jävlar fyller ju år... Sen e det ju det magiska året för nästan alla mina vänner, 30!
Ska snart upp på stan med K och köpa lite underkläder och presenter då till Maja 7 år, Simon 19 år och en doppresent. Ska skicka iväg ett födelsedagskort till Jenny 30 år med. Hmm, nu snöar det inte längre. Knappt ngn snö ute alls trots att det snöade som bara den när jag vaknade.
Fick förresten jättefina öronhänge i present på min namnsdag. TACK!


På lördag e det fest med Wärme, känns som en evighet sen jag va ute. Blir nog T-baren om jag känner sällskapet rätt. Och skulle det va för tråkigt där så kan man alltid pinna vidare.
Känner mig helt snurrig nu, har Thailand i huvudet. Drömde en massa inatt om en resa i Thailand. Men som alla vet som känner mig så har jag väldigt märkliga drömmar. Idag blir det fika med en nyfrisserad Wärme med.
Nä, nu får jag kanske sätta mig i bilen och köra en runda till Önnestad för jag får inte tag i K... Inte bra!


Kommentarer
Postat av: Louice

Ja usch vad grått det är. Här har det snöat exakt heeeela dagen...Men det är grått ändå. Hoppas du får en bra helg! Kram

2009-02-05 @ 19:14:33
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Louice

Jepp.

2009-02-05 @ 20:23:21
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0