Downperiod och saknad

Tittade på en mycket bra och sevärd film igår (såg resterna idag), Righteous kill. Se den om ni vill se en väl genomtänkt film.

Mår inget vidare just nu. Känner mig irriterad och osocial. Försöker, men orkar egentligen inte. Har varit hät förut och vet att det går över, någon gång. Vill inte färdas denna vägen igen men har inte orken att ta en annan väg. Förlåt om jag inte svarar när ni ringer eller sms:ar. Svarar när jag kan. Det e inget personligt mot er, bara att jag känner inte att jag kan prata nu. Jag kommer tillbaka, starkare än innnan, men det tar tid. Vill helst inte göra ngt nu, bara ligga i min säng och stirra in i väggen. Jag vet att om jag bara låter mig göra det ett tag så kommer jag kunna bryta det som så många gånger förr. "Du som alltid e så social och ta tag i allt", men jag har downperioder och en sådan har jag nu. Saknar den som varit med mig genom alla de andra... Tårar e ngt som jag har många av fastän jag har gråtit floder. Allt känns meningslöst och jag känner mig totalt värdelös. Och jag veta tt jag inte har det sämre än ngn annan och att det finns massor med människor som har det värre... Men när jag är här nere så hjälper det tyvärr inte att tänka så. E inte så bra på att hjälpa mig själv för jag vill gärna hjälpa alla andra.
 
Jag kommer tillbaka, starkare än någonsin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det viktiga är att folk VET varför man inte svarar. Alltså inte alla detaljer utan ATT NU E JAG DOWN bara... Bra att du är så ärlig!!!

2009-01-24 @ 00:38:15
Postat av: Linda

Du vet att vi finns här o stöttar i det tysta. Vet att du kommer tillbax, STARKARE! Men fram tills dess så finns vi här som din skugga o följer med dig vart du än vill utan att ord behöver sägas! Å någon värdelös människa det e du inte även om det känns så just nu. Hade du varit det hade du nog inte haft så många vänner, ja, INTE mig iaf... Love u precis som du e!

2009-01-24 @ 13:11:48
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Louice

Haha! Du får gärna låna dom, men jag varnar dig, dom är sjuuukt farliga! Hoppas du mår bättre snart. Inte kul att läsa att du är nere...Ta hand om dig! Kram

2009-01-24 @ 15:55:49
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Louice

Jaaa det är precis som på film ;) Massa helgkramar!

2009-01-24 @ 20:36:55
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0