Full av apelsinjuice och suktande efter Brad Pitt

Söndag i dag! Helgen har varit lagon fulltecknad. I fredags va det bio, Benjamin Buttons otroliga liv. Jag säger bara ahhhhh va snygg Brad va i slutet. riktigt ögongodis. Hade ju så trevligt sällskap bredvid mig... En sovande Karlsson. Tror hon typ såg 45 av hela filmen. Men jag och Berggren ändrade läge i takt med varandra, för det e ganska jobbigt att sitta stilla i 3 timmar. Först domnar ena skinkan och sen nästa och då dör vaden och foten somnar i takt med att nacken låser sig. Fan, man skulle haft en schässlong var.
I går va det en brills på schemat. Hittade ett par som jag gillade, Björn Borg. Det dumma va bara att M oxå va ganska fin i dessa. Kan ju fan inte ha likadana bågar. "Jo, men titta på oss med våra glasögon" Sen kan vi ju köpa matchande träningsoveraller och Foppatofflor med!! Mmmm, eller inte! Körde en runda med bilen och kollade på hus och stugor i Åhus. E alltid roligt att se hur fult folk kan göra det. Kan inte fatta de som bygger hus som e sååå tråkiga och sitter med ett lån på 2 miljoner och ett hus från typ 90-talet, kul!
Om bara mitt förbannade hår kunde ta och VÄXA!!! Blir ju aldrig långt. Får väl dricka ngr liter öl om dagen. Har funderat på att köpa sånt clip-on hår baar för att se om det blir fint med så långt hår som jag vill ha. Annars kan jag ju lika gärna kapa skiten nu.
Sitter i min soffa nu och tittar på kriget som är runt om mig. Ska ta tag i det snart... Såg förresten en film igår som va sådär... Transsiberian. Ikväll blir det Tropa de Elite, den verkar bättre.

Trevlig afton mitt herrskap
D


Kommentarer
Postat av: Louice

Hallå du! Jo tack, skånskan är verkligen en sort för sig. Ibland är det ingen som förstår mig här uppe, men annars är allt superbra!! Hur har du det i den lite mindre storstaden? =)

2009-01-18 @ 18:13:26
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Fia

Ska se om jag kan förklara för dig, gå in på youtube hitta vilken video du vill ha och tryck på den vid sidan om finns det två olika rader en hete "embedd" kopiera den, gå in i ett nytt inlägg i bloggen och tryck på html knappen och klistra in koden där, sen trycker du på uppdateraknappen i hörnan och när du publicerar ditt inlägg så finns videon där!

2009-01-18 @ 19:02:43
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Louice

Haha, nej det är ju inte så att man saknar "icke pulsen" i Krstd. Förstår vad du menar! JAg blir nog kvar här ett bra tag =) Jo jag tyckte filmen var bra, inte jättebäst, men väldigt fin och rörande. Det kom allt en liten tår där på slutet! Måste börja se mer film...Det är skön avkoppling! Ser du mycket?

2009-01-18 @ 20:22:02
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du måst förstora html fönstret för att kunna se de knapparna (jag vet, så jävla korkat) ser du dem då?

2009-01-18 @ 21:18:01
Postat av: Louice

Jo Clintan filmen gjorde dom reklam för även här i storstan ; )

2009-01-19 @ 18:02:28
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0