Känslomässigt slut...

I går va en känslomässigt hård dag. Men det e skönt att det e över och att allt snart e tillbaka till det normala.
Fast vad e normalt i mitt liv ;)

Shit va sleten jag va idag, har haft röven full idag på jobbet. Allt som snurrade i huvudet fick mig att få lite panik... Printade ner allt på en Post-It och försökte göra en sak i taget. Det e bara det att när jag kommer på en bra idé så måste jag göra det meddetsamma. Så trots min fina lista så jobbade jag med typ 6 saker samtidigt :S
Så när jag kom hem efter en tur till metropolen Tollarp så slocknade jag  som en sten... Som tur va vaknade jag lagom till Top Model började. Dagens avsnitt va Make Over och det va ju ball att se. Min favvo e McKey.


Fan, vad jag e sugen på ngt. Men det ekar i kylskåpet och bekvämligheten gör att jag inte kan ta mig utanför lgh
Hmm, what to do?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0