Magont och annat fokus

Något konstigt e det med min mage. För så fort han får lite mat så protesterar han ordentligt. Om han bara kunde berätta vad det e han vill ha för ngt så skulle allt bli så mycket lättare.
Nu finns det ingen tid att tycka synd om sih själv för nu finns det andra som behöver mig och min fulla närvaro. Lilla E lyckas ju strula till det då och då, men denna gången va det rejält. Men det kommer ordna sig, det e jag helt övertygad om. Men nu får andra inklusive jag, stå åt sidan så E kan få den hjälp hon behöver. Och det gör jag så gärna. Kanske hon kommer lyssna lite mer på mig i framtiden...
Måste gå till doktorn med Vera, hon lutar lite bakåt. Ingen höjdare att sitta på då. Fick ringa ABK med för det skulle gjorts lite renoveringar på lgh i detta huset. Men min har de hoppat över :(
Måste upp på stan och köpa balsam med, det e slut och jag har fått använda ett reservbalsam nu som oxå e slut. Men lite lön fick jag i fredags så jag kan köpa mig ett balsam idag. Det kostar ju en liten slant. Men bra e det.


Snart e det Anna Ternheim med. Tänkte ju inte se henne här hemma utan hade ju tänkt våldgästa Helsingborg. Men nu visade det sig att min J ska ha 30-års fest då. Så nu e alternativen att se henne här eller åka till Malmö den 20 feb. Får fundera lite på det. Visst e det nimt att se henne här hemma men jag gillar inte Nöjesmagasinet Scala. I Helsingborg spelar hon på The Tivoli och det stället gillar jag mer. Tycker de kunde haft hennes konsert på Konserthuset. Men vem bryr sig om vad lilla jag tycker??
Nu fick jag mess, undra vem det e ifrån?

Kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0