Nytt år, nya möjligheter sägs det...

Ja, jag har ju inte kunnat uppdatera min blogg tidigare för mitt internet strular. Man känner sig lagom handikappad utan.
Nyår jobbade jag och efter mitt pass va det middag hos vänner. Va hemma vid 01.30 och skulle upp igen 07.30. Hela nyårsdag gick åt att gäspa ikapp med Tina.
Jag har bestämmt att detta året ska bli det bästa någonsin.

* Ingen ska få trampa på mig, oavsett hur nära de står mig.
* Ska ta tag i min kost och träning, beach 2009 here I come... eller???
* Komma underfull med vad jag ska bli när jag blir stor
* Fortsätta att träffa min vänner precis så mycket jag vill och hinner, utan att åsidosätta mig själv
* Ha mer "egen-tid"
* Spara pengar till en resa
* Lära mig säga NEJ!

Ja, det va väl det som poppade upp just nu.
Min hjärna och hjärta e fockuserade på ngn annan just nu. Men jag vet att du kommer komma ur detta såå mycket starkare som människa. Och jag finns för dig ALLTID! Låt ingen bestämma över dig och låt dig inte påverkas av negativa människor. Lyssna på dem som känner sig och står dig närmst. Du e en underbar människa, som bara råkar hamna lite fel ibland. ÄLSKAR DIG!

Ska kolla vad det e till middag nu!

Iskalla kramar
D


Kommentarer
Postat av: Linda

Det tyckte jag va jätte bra mål gumman! Kör hårt!! Du e underbar hela du som finns där, ändå... (Du vet nog vad jag menar). Vi ses imorron hos Dijana. Puzz

2009-01-07 @ 19:10:24
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Det tyckte jag va jätte bra mål gumman! Kör hårt!! Du e underbar hela du som finns där, ändå... (Du vet nog vad jag menar). Vi ses imorron hos Dijana. Puzz

2009-01-07 @ 19:11:00
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Hej! Kolla gärna in mina filmtips på min blogg :)

2009-01-07 @ 19:12:36
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0