Slappelördag och hockeysöndag

Försöker vara både här och där och känner mig väldigt kluven vissa dagar.

I fredags va det ledig dag och date med Fes, Pether och fina Novali. Så underbart söt. Världens finaste ängel. Försökte även reda upp Emmas jobbsituation i o m att hon står utan arbetsplats på måndag. Hon ska jobba 80% i kommunen men hon vet inte var än :S hmm.
På kvällen va det middag på Kippers, mycket gott och trevligt. Åt pepparbiffen som va underbar. Till förrätt va det en laxtartar med jordärtkockspuré. Till dessert tog jag chokladkaka :). Drack mycket gott Amaronevin till detta. Sen blev det ett par drinkar på Harrys. Träffade min Ragge och tuggade på lite om Anna Ternheims konsert. tycket han skulle följa med mig. Tror jag övertygade honom ;)
I går kände jag mig inte riktigt bra. Låg i sängen till typ 17, kändes som influensan va på intågande. Tanken va att jag skulle gå ut men jag vågade faktiskt inte det. E inte intresserad av att bli liggandes i veckan som kommer. Så det blev pizza och Sällskapsresan. Den e ju sååå bra.
Idag blev det Sandhem som alltid på helgen. Sen tog jag tag i mig själv och städade ordentligt. Så nu luktar det hallon i min lgh. Snart kommer Emma och sen ska vi på hockey. Kan inte bara sitta hemma idag med. Inte för att hockey tillhör mina intressen, men jag brukar lösa ett och annat världsproblem under tiden.
I morgon ska jag hämta min nya Bodil, får se om hon får ett annat namn eller kanske Bodil 2...

Hoppas ni har det bra där ute.

Kram
D

Kommentarer
Postat av: Louice

Funkar nya Bodil bra? =)

2009-01-13 @ 18:47:06
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Rachel

nya bodil? för en annan som inte hänger med kan det va en dammsugare likväl som en kissekatt :P

kram och ha en bra dag!!!

2009-01-14 @ 11:27:09
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Louice

Vera! Vad fint ; )

2009-01-14 @ 17:55:17
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Björn Wikström

hejsan... då har jag nått fram??!!

kram

2009-01-14 @ 21:17:08
URL: http://singelpappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0