60


1. Hur gammal är du om fem år? 34,5
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Helena och Mats

3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? I taket lyser stjärnorna
5. Vem ringde du senast? Karlsson

6. Vem ringde dig senast? Stalle
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Tack för bion, Älskar dig!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på till vem
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? Hmm, kan det ha varit på julafton?

11. Vilken ögonfärg har du? Blåmelerade, men de har blivit mycket blåare det sista halvåret
12. När vaknade du i dag? 09.00
13. Vilken är din favoritjulsång? Tja du, e inget större fan

14. Vilken är din favoritplats? Trivs ganska bra i min säng :)
15. Vilken plats föredrar du minst? Gillar inte sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis utomlands med min livs kärlek och mina barn

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Trodde det fanns ngn under sängen så jag va rädd att ha fötterna utanför täcket
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Bion jag precis såg
19. Hur stor är din säng? 160 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? Bara Skånelandet

24. Vilka städer har du bott i? Kristianstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, gillar inte fötter
26. Är du social? Jajamensan

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys
28. Vilken är din favoritefterrätt? Pannacotta och Creme Brulé
29. Tycker du om kinamat?  Nej, inte direkt
30. Tycker du om kaffe? Nää
31. Vad dricker du till frukost?

32. Sover du på någon särskild sida? Nä, snurrar runt hela natten
 
33. Kan du spela poker? Ja, men inte så bra
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, med den jag tycker om
35. Är du en beroendemänniska? Nej, det vill jag inte påstå

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nopp
37. Vill du ha barn? Ja, det vill jag

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska förstår jag men kan inte snacka
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag voltade med bilen för snart 2 år sen
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, men e livrädd för hajar och fiskar

41. Vad spenderar du helst pengar på?  Kläder, väskor och skor

42. Äger du dyrbara smycken? Känslomässigt värdefulla

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? That 70´s show och Vänner
44. Kan du rulla med tungan? Klart jag kan
45. Vem är den roligaste människan du känner? Stalle
46. Sover du med gosedjur? Nej, med min mobil
47. Vad har du för ringsignal? Sahara Hotnights - In private
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nä, men mamma har nog
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Lite sämre med det, en väska finns i garderoben
50. Flirtar du mycket? Nej, det e jag inte så bra på
51. Kan du byta olja på bilen? Fylla på kan jag men inte byta
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nähä
53. Vilken var den senaste boken du läste? Flyga drake

54. Läser du någon dagstidning? Nopp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ELLE, ELLE a la carté och DAMERNAS
56. Dansar du i bilen? Absolut och sjunger som bara den
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? P3, alltid P3
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min adress
59. När var du i kyrkan senast? Begravning för ca 1 år sen
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Det va ganska ont om dem, men Fula-ben kanske 


Kommentarer
Postat av: Louice

Tack! Jag gillar också den. Kram!

2009-02-02 @ 20:14:34
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0