Bloggtorka..

E knappt hemma och när jag väl e det så e det oftast bara en blixtvisit! Vad som har hänt sen sist e väl jobb, strand och fest. Tivolirock va trevligt men jag tycker att det va ganska mediokra band i år. The Sounds va dragplåstret men de va ju här för 2 år sen så det kändes lite beigt. Inte för att jag såg dem igen för då va jag på väg hem :S
I går va det sommarfest med M´s företag. Vi samlades 13.00 och kärde du utan de andras vetskap till skyttebanan i Norra Åsum. Där sköt vi salongsgevär. Det va en individuell tävling och jag blev 4 av 10. Men hade 3 poäng mer än M :), vilket är det viktigaste. Sen åt vi baguetter och de andra drack vin/öl. Jag och M fick nöja oss med vatten eftersom vi va chaufförer under dagen. Sen körde vi upp till Bejstorpsgård i Visseltofta. Där va det 7-kamp. Riktigt roligt. Grenar som pilbåge, yxkastning, lerduvsskytte och paintball. Vinnare av allt sammanlagt blev Thorvald så det är hans tur att ordna det nästa år. Jag blev 4 sammanlagt med. Bättre än M ;)!!!!! Sen grillade vi hos Hans och Lotta. Fiskpaket med nypotatissallad med sparris och romsås. Till efterrätt blev det DESSERT! hahhahaha Nä, det blev chokladtårta. Vi hade iallafall tur med vädret. Regnade ingenting på oss.
Idag har bilen fått en tvätt och jag en liten runda på EKO. Undra om tvätten e torr nu??

BARA 10 ARBETSDAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: rachel

ooouuh snart semester för dig då?! hoppas du får riktigt skoj iaf! min semester är redan över, september nästa - dryg väntan! Kram på rej

2009-07-28 @ 00:21:52
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0