Dagarna

Nu e de igång, DAGARNA! Jobbade i fredags när det va lagom varmt på Mässen. Som tur va hade M skaffat mobila AC så man inte smälte bort i baren. Jobbat hela helgen med och det va "svittigt". va tvungen att köra till Yngsjö efter jobbet i lördags och kasta mig i havet. Sååå skönt va det. Låg där ett par timmar men det va ganska mycket ´folk kvar kl 17.30. I lördags firade vi M´s födelsedag och gick och käkade på stan med Jennie och Rille. Det blev La Cucina. Va inte nöjd med min mat, inte Rille heller och han åt likadant som jag. Igår fikade jag med Dijana och fick all uppdatering ifylld.
Hmm, en tanke: Hur svårt kan det va att spå vädert? Inte en dag att det stämmer. Idag skulle det regna hela dagen. Men inte här inte. på lördag e det Tivolirock och vi e ett litet gäng som ska gå, kommer bli najs. Vackra vackra Nina ska ju uppträda. Hade jag fått välja hade jag velat se ut som henne. Hon e så vacker. Men nu gör man ju inte det då va! Mamma fyller år på lördag och önskar sig en motorcykelhjälm. Lillebror för hänga med och kolla på det imorgon.
Usch, snart nalkas min födelsedag med :( Ska få en digital systenkamera av mamma, men jag hra ju typ ingen koll på den marknaden längre. Ngn som har ngt tips på en bra kamera för typ 5000-6000 kr????

Nu kom min lunch

See U
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0