Semester och snälla Maxi

Idag börjar semestern som ska vara i 30 dagar!!! Trodde jag skulle va jätte sliten och bara sååå trött på jobbet men det har faktiskt gått nästan smärtfritt. Den enda planen än så länge e att grilla hos Jönnson/Nilsson imorgon och sen till Petra och fixa frissan på måndag. Känner mig ju ganska rastlös över denna minimala planering men det ska nog gå det med.

De e ganska snälla de där på Maxi. Jag fick hem en liten gåva från dem igår. Fick minsann gå in och hämta en daimtårta och en tårtspade för att jag blir tant denna månaden. Man blev ju faktiskt lite glad.
Nu e ju frågan om när den där solen tänker komma och färga min hud brun??? De få gånger man hade privilegiet att vara ledig när det va fint väder e som bortduschade. Blekblek igen :( Men jag har inte riktigt gett upp hoppet om den än. Den kommer. Den måste komma igen.
Ska snart möta upp M och ta en sväng på stan. Måste nog fräscha till mig lite först bara.
    
   
 Sommaren i bilder!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den bilden hade jag inte lagt in

2009-07-31 @ 18:42:57
Postat av: Diana

Va bra då att jag inte e du! För det e det som är så bra med att vara vuxen, man får bestämma själv vad man vill göra. Kul att det retade ngn iallafall.

2009-07-31 @ 22:32:54
Postat av: Anonym

Haha, det hade ju varit lite konstigt om du hade lagt ut en bild på Diana så det förstår jag

2009-07-31 @ 23:00:15
Postat av: Karlsson

Vad e de för mupp som muppar sig nu??? =)

2009-08-02 @ 08:32:17
Postat av: rachel

finfina bilder och söt tissetatt! kramen

2009-08-05 @ 21:12:39
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Annorlinda

Tycker du e världens vackraste!!

2009-08-08 @ 19:24:34
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0