Jobbar

Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 20.30 så jag kan gå hem. Har ju varit här HELA helgen. Så imorgon e det ledig dag och jag har beställt fint väder. Igår va jag och M hos Jennie och Rille och grillade. När vi kom så stod Rille redan vid grillen och väntade, så jag döpte honom till Grille, haha. Det blev nypotatis, grekiska biffar, gräddfil och sallad med melon. Smaskigt!
Va på studentskiva i fredags hos M´s systerdotter i Åhus. Fy vilket tråkigt väder de hade. men de såg lika glada ut för det.
Midsommar på fredag och inga spikade planer. Får se vad M tycker vi ska göra. Kanske till Lomma...
Tänkte jag skulle ge mig på att vaxa benen med ngn dag. Men jag e rädd att jag ska få ngn allergisk reaktion så jag inte kan visa dem på hela sommaren. Jag brukar ju ha sån tur. Ringde och frågade på salongen om man kunde provvaxa på ett litet område bara för att se hur huden reagerade. Men hon sa att de hade vax för känslig hud med. Så det får det bli.
Hämtade 3 bågar med hos optikern idag så nu äntligen ska jag väl få ett par glasögon inom snar framtid.

Nä, nu kallar jobbet.
Ha det
D

Kommentarer
Postat av: Karlsson

Vågar du vekligen det hehe... Med din tur blir det säkert bra=)

2009-06-16 @ 14:41:25
Postat av: Anette

ha ha visst var det du som permanentade ögonfransarna så det blev sådär fint krusiga !!!! hi hi

2009-06-17 @ 00:27:11
Postat av: Diana

Mmm, jag kommer väl få fina röda svullna plitor på hela benen.

Jo, Nettan det stämmer. Sååå vackert va det

2009-06-17 @ 15:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0