Lyckad festival och maginfluensa

Siesta va lyckad! Bäst av allt va Anna Ternheim som gjorde en gripande konsert och Mando Diao som rockade röven av en. Lite jobbigt att jobba på lördagen när man inte va hemma förrän 03. Men det va bara att slänga ner benen från sängen 06.30. Va som en zombie hela dagen. Tog en attack-vila och sen bar det av till Siesta igen. Hemma 01.30 och upp och jobba 07-21.30. Men fan va gott jag sov sen mellan söndag och måndag. Hade inte rört mig en millimeter. Jag e ju sån att jag vaknar typ 35 ggr per natt och snurrar rundor.
I måndags va det strandväder så jag och Jennie åkte till Åhus. Det va riktigt skönt. När jag kom till jobbet i tisdags blev jag varse om att det va MAGINFLUENSA på avdelningen. Fuck! Men det va bara att sprita och sprita och sprita lite till. Jobbade hela onsdagen i helvetet och sen på natten till torsdagen så bröt det ut. Jag spydde och ja det andra  om vart annat. Fy fan! Låg pall hela dagen igår + att jag fick feber med. Helt off. Idag e det mycket bättre och jag har ätit lite utan att magen protesterade. Så det blir fest imorgon! Hängde ju lite löst pga sjukdom.
Nä, nu ska jag gå igenom H&M paketet och kolla vad som får stanna och vad som måste åka tbax.



Kram
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0