Midsommar och nya bekantskaper

Då va midsommar förbi. själv spenderade jag den i Lomma, hos Leo och Tekla. Jobbade först till14.30 och sprang runder och lockade håret under tiden. M hämtade en lagom stressad Stolt på jobbet. Han fick ta med sig pincett med i bilen för jag konstaterade att mina ögonbryn inte va i sitt bästa skick. Lite jobbigt att plocka när man åker bil.Framme i Lomma packade vi ur och gjorde oss hemmastadda i källaren. Sen va det Combat-Crockett. Märks att Leo e forna FN-soldat. Han va tillsammans med min M plutonsledning en gång i tiden. När vi satt och skulle äta öppnade sig himlen och världens hagel föll. Vi försökte överrösta med snapsvisor men det va svårt. Jag e inte så bra på det där med snapsvisor. känner inte till en enda melodi. Men det va bara att låtsas och jag tror inte det va ngn som märkte det. Leo blev ganska bra i gasen och envisades med att vi skulle spela poker på natten. Fast ingen va intresserad så satt vi helt plötsligt där med kort i handen och det va olika regler för varje runda. Valde att gå All in och sen va jag ute så jag kunde gå och lägga mig. Men det va en trevlig midsommar med nya vänner. Igår va vi hos Lena och Mange och grillade men jag orkade bara till 01 sen drog det i ögonen. Idag blev det shopping på Novalund till M missnöje. Men han teg snällt och gick runt. Köpte t o m ett par badshorts!
Jag e ledig i morgon med och HOPPAS på fint väder och till helgen blir det party med Wärme :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0