Spolbar ROCKAR!

Lördagen bjöd på en tripp till Osby och Älmhult. Osby för att kolla på en 7- kampsbana och Älmhult för att köpa bäddmadrass till M. Valde madrass, en tempurliknande och sen frågade M vilken bredd hans säng har... " Eh, 180!" tyckte jag. För min e 160 och hans känns bredare. Vi tog 180 för M hade ju självklart ingen aning själv. Köpte lakan och annat smått och gott. Kom hem och då tyckte jag att vi mäter innan vi packar upp den. Sängen va 160, BAJS! Men det va bara för mig att drajva till Ikea igår igen. Men denna gången hade jag sällskap av Defrost Heat och Emelie.
I lördagskväll va det fest! Vi samlades här för att äta och kolla på första halvleken i fotbollen, som va lagom rolig att titta på. Sen tog vi taxi till en kompis företag där vi festade på. Riktigt kul va det! Taxin vi åkte va en karaoketaxi så vi brillierade med vår sång på vägen dit. Fick en blomma med av Edonas kompis Gabbe. Ska bara hitta en kruka till den för nu står den på en assiett.
På fredag e det student och vi ska på M´s systerdotters studentmottagning. Hoppas de får fint väder men det ser ju inte så ljust ut på den fronten.



D


Kommentarer
Postat av: Edona

Du har dödat vår blomma!!!! FYYY

2009-06-14 @ 16:33:15
Postat av: Diana

I´m soooo sorry :(

2009-06-15 @ 18:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0