Att inte räcka till och känslor i obalans...

Mår inget vidare alls. Underbart väder ute men riktigt höstväder inombords. Hur ska man kunna räcka till? Man ska vara en bra vän, en underbar flickvän, en superkollega, världens bästa dotter och syster. Jag känner att jag får 0 av 5 möjliga. Känns som att hur jag än försöker så räcker jag inte till. Tittar ut och det e världens vårväder och jag känner bara för att dra ner alla persienner och lägga mig under täcket ocg gråta. Gråta tills allt går över. Det e alltid en jag glömmer bort som jag aldrig räcker till för. Det e mig själv! Prioriterar bort henne hela tiden, tycker ärligt talat inte det minsta om henne så det e kanske inte så konstigt att hon e bortprioriterad.
Sen e Du där och bara ger mig ångest. Det e så mycket jag behöver säga som håller på att äta upp mig inombords. För att kunna bli i balans igen.
Sen finns Du som inte förstår mig de minsta och gör det hela ohållbart i längden.

D

Kommentarer
Postat av: Sara Johnsson

En stor kram e allt jag har att komma med.

2009-03-19 @ 21:24:11
Postat av: Jennie

Du e underbar som du e`. Gå ut i d underbara vårvädret så kommer du och må så mycke bättre.

Tänk på dig själv. Kram

2009-03-20 @ 08:33:41
Postat av: Emma

Du e den bästa vän man kan ha... Älskar dig för att du finns här för mig puss

2009-03-20 @ 12:07:42
Postat av: Diana

Tack för de fina orden!

2009-03-20 @ 15:34:54
Postat av: Veronica

Ångest är skit ! :( Hoppas det löser sig..

2009-03-21 @ 17:47:00
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0