Massjobb och lampköp

Har jobbat HELA helgen! E ganska trött nu men nu e det tvätt som ockuperar min tid. Sitter och slötittar på Gossip Girl samtidigt som jag bloggar. Har väl egentligen inget vettigt att säga här. Amen, nu regnat det fan med! VAR BLIR VÅREN AV???
jobb imorgon kväll med sen e jag ledig på tisdag. Då ska jag träffa lille Max. Blir en runda inom HM imorgon. Såg att de fått in min favvo sommardress. På fredag e det MAALMÖÖÖ! Ska bli skitball. Har ju bara inte så bra koll på var man går ut i Malmö, ngn som vet??? 
Ska hämta den fina maskroslampan som snälla Mårten har tagit hem till mig. Nu e den ju lite stor för min lgh så den ska hänga hos M i hans sovrum. Kommer bli super. I kväll e det Sanningens ögonblick på tv. Fattar inte att man ställer upp på det. Har funderat på vem man skulle ha med i publiken i sånna fall. Det får ju va ngn som vet ALLT om en och som man inte skäms för. Man ska nog verkligen inte va tillsammans med ngn för det e nog dömt att misslyckas.
Fick precis ett filmtips av Stalle, My sassy girl. Han vet att jag älskar filmkärlek. Fick samma filmtips igår av Edona så då får man väl kolla¨på den. E många filmer jag vill se nu. Så jag tänkte få hem dessa:

Changeling
Seven Pounds
Bolt
Twilight
Gran Torino
Slumdog Millionair

Någon som sett ngn av dessa?

Sen blir det att titta på The tallented Mr Ripley som jag fick i ngn tidning. E sa att den va bra.

Livet går vidare med eller utan tårar!

D


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag såg twilight förra veckan och den är HELT ljuvlig!

2009-03-23 @ 07:09:08
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har sett Changeling, ganska seg film tycker jag, men jag tror du gillar den. Sett Bolt

oxå. UNDERBAR film! =)

2009-03-23 @ 13:37:16
URL: http://annorlinda.blogg.se/
Postat av: Edona

Seven pounds har ja sett.. Kanonbra! Håll ut så du får se slutet bara..

O sassy girl e me supersöt!

2009-03-23 @ 21:31:32
URL: http://hooneyimhoome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0