På allvar?

Vem fan vill dejta Rosing och vilket kleverhead tycker hon e SNYGG och SMART???  My good!
Idag våldgästade vi Ikea, jag och E. Blev lite inhandlat till henne. För min del va det ganska sparsam inhandling, ett paket MÖBELTASSAR :) Hundarna fick en rastning och Tina fick en skvallerdejt. Alltid lika kul att fika med henne. Köpte tuggummi på Ikea med, TOY! Det va aslänge sen jag tuggade sådana. Nu vankas det helg imorgon och min ska spenderas på jobbet :(. Kommer va som en mopp på söndag kväll... Ska ju jobba 14-21.30 imorgon, 7-15 + 17-23.30 på lördag och 7-21.30 på söndag, Blir ju helt utmattad bara genom att tänka på det.

Puss
D


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag tycker hon är snygg, woohaa! Nej absolut inte :-)

2009-03-06 @ 07:02:08
Postat av: Edona

My God, menar du:)

Ännu värre att hon antagligen tycker om 20-åringen mest.. Men dom är väl lika omogna båda två. Haha!

2009-03-06 @ 11:40:11
URL: http://edoona.blogg.se/
Postat av: Rachel

duktig du är! inte ofta man går ut tomhänt(nästan) från ikea :P ha en bra helg då och lycka till! Bon courage! kramen

2009-03-07 @ 01:21:14
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0