Tråkiga tråkiga väder

Jag skulle göra vad som helst för lite sol och värme nu. Går ju runt och fryser som bara den om dagarna. Tja, vad har hänt den sista tiden i mitt liv? Inte allt för mycket. Jobbat som vanligt och i fredags lektes det med LIIIINUS! Va såå länge sen jag lekte med honom så jag hade lite abstinens. Men den e stillad nu efter en helkväll på Barbako! Gott att äta, gott att dricka och gott sällskap. Tog grillspett denna gången. Annars e jag ju väldigt förtjust i deras fisk - och skaldjursgryta. Men va på ett köttigt humör den kvällen. Vid 24 tiden mötte jag upp M och sen lunkade vi hem. Lördagen började som vanligt på Sandhem, lite tidigare än vanligt. Sen blev det en runda på stan och provande av glasögon. Behöver ju verkligen nya för det e ju inte bra att bara använda linser. Framförallt inte som jag använder linser... Har ju dem inne dygnet runt hela månaden - och då e det INTE dygnet-runt-linser. Dum man e!!! Men jag har fastnat för ett par fina Björn Borg som det nog blir. Handlade supergott té på Village med, Citronpaj med maräng. Fast inte till mig själv. Det blev present till Jennie som har fyllt år. På kvällen va vi där på middag. Grillad hallumi med jordgubbar och valnötter till förrätt. Till varmrätt va det fläskfilé i rosépepparsås och rostade rotfrukter och desserten bestod av Dajmmoussé och bär. Hon fick ju klart mer än en påse té i present. Jag hade varit och köpt hennes favvoparfym med.
Idag har jag varit och hämtat E´s present på posten. Blir säkert bra. Snart e det Malmö-tripp med J och K, ska bli najs!
I kväll ska det kockas Rödbetssoppa eller andra världskriget soppa som E säger. Men fan va god den e! Liten klick creme fraich med vitlök i och ett gott bröd - mumma.

Bye
D

Kommentarer
Postat av: Anette

Tråkigt väder!!!! Jag sänder dig lite solstrålar o vårvärme här nerifrån Nice!!!! ha ha

2009-03-17 @ 22:32:36
URL: http://archeange.blogg.se/
Postat av: Rachel

göra vad som helst för lite fint väder? in och boka en biljette hit! vad väntar hon på? :P

2009-03-21 @ 00:26:10
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0