Arbetande helg

Så, då var denna jobbehelgen över. Lång som attans har den varit. M har varit i Rom hela helgen med sitt jobb. Jag fick inte följa med :( Fick åtminstånde en parfym när han kom hem igår. Valde själv. Har haft DKNY Be delicious ett tag nu. E väl inne på flaska nr 4. Älskar den friska äppeldoften. Nu valde jag den nya Fresh Blossom. Den va inte riktigt lika frisk utan mer som namnet säger - blommig. Men den va supergod. Tack Hjärtat!
Älskar alla magnoliaträd som blommar nu (ja Tina, man kan prata om Magnoliaträd och ända va cool). Annars e jag ju inte så mycket för blommor och träd men det e ngt visst med Magnolia. Det ska jag iallafall ha i min trädgård. Om jag får en trädgård ngn gång. Då ska jag ha Magnoliaträd och Hortensia. För det är en fin blomma. Liksom som en boll full med blommor. Ser mjuk ut.
Det händer en massa i kroppen när det e vår. Man tycker om saker man annars inte gillar. Bara för det e fint väder. Mötte en katt häromdagen. Gillar inte direkt katter annars. Men denna katten va underbar. Stor och fluffig och alldeles guldig. Kom direkt fram och strök sig. Tror han med kände av våren. Flickan som ägde katten stod på tomten till huset när katten sprang fram. Hon kallade på den med lite panik i rösten. "Det e min katt, Simba kom!" Men Simba verkade gilla miig lika mycket som jag gilla honom. Ja, där ser man.
Ledig imorgon, kanske till Novalund med Jönsson. Nä, nu kommer M med sin nya bil. Ska ut och provåka den lite. Vågar inte köra den än. Den är ju hämtad idag. Och M e själaglad över alla finesser han har valt till. Bilen FICKPARKERAR SJÄLV! Man styr bara gas och broms. Den rattar själv in sig. Ja, dagens teknik.

Kommentarer
Postat av: Fia

ja jag tänkte det, jag blev helt frälst när jag va på elgiganten och klickade på den, tror att personalen där trodde jag va lite knäpp....

2009-05-05 @ 10:31:21
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: Rachel

har du inga bilder på M???? e ju nyfiken så här på avstånd :P kram

2009-05-09 @ 02:00:36
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Anette

Klart vi vill se bild på M.... men jag blev nyfiken på vad det är för bil me!!!!

2009-05-14 @ 09:51:07
Postat av: Diana

Det blev en VW Passat CC. Va lagom nervös när jag skulle köra :S

2009-05-14 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0