Brist på sol och goda vänner

Just nu hämtar abulansen ngn här nere. Jag ser ju detta genom mina panoramafönster. I dessa lägen e det ju bra, men annars kan det va lite jobbigt med tanke på ens nakenhet man har stundtals. Det va visst en gammal tant såg ja nu när de lyfte in henne. Men hon rotade i sin handväska så det va nog inte så allvarligt. Sitter och väntar på det fina vädret som SMHI lovat idag. Verkar inte som solen har kollat in sina arbetstider där. 
Helgen va super. I fredags va det fika med Wärme på Fenix. Blev en massa snack och ett par glas rosévin med. Härligt!
I lördags va det först en snabb runda på Novalund och sen bar det av till Österlen där vi mötte upp Jennie och Rille och käkade. Så mysigt. Vi hade missbedömt avståndet från Lund till Kivikså vi blev ju lite sena. Men jag skyller allt på M :)
Köpte 3 tunikor på Gina Tricot och M köpte finfina shorts och en rödrutig skjorta. Avslutade kvällen i Hammar med vin och snacks. Men när jag bara kunde kolla med ett öga var det dags att lägga ner. Hmm, nu ser det ut som det ska spricka upp... Rille skulle upp tidigt för att skyffla 7 ton singel. Lagom kul.
tänkte ju att jag ville gå på Siesta men har ingen att gå med.. buhu! Varför måste alla ha barn samtidigt? Jobbar på dagarna så jag tänkte ju bara köra dit på kvällarna. Men där e ju en del band jag vill se. Ja ja, vi får se hur det blir med det.

D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0