Helt slut som artist

Shit vilket arbetspass! Jobbade på mitt andra jobb igår, kl. 15-02. Vi jobbar ju långa pass på hemmet med men där kan man sätta sig lite då och då. Det kan man inte när man e servitris. Jag tog baren så jag stod upp på typ samma ställe i 11 timmar. Lagom ont i fötter och rygg. Men det blir fina pengar i plånboken :) Man får ta det onda med det goda. Kom hem 02.00 inatt, helt slutkörd. Då strejkar hissen, så jag fick GÅ upp alla 4 våningarna. Inte riktigt det jag såg fram emot då. Tog av mig skorna och trodde jag skulle dö när jag satte ner fötterna på golvet. Kändes som jag gick på en spikmatta. Slängde mig i sängen efter en snabbkoll på nätet. Kroppen vill bara sova men huvudet e så uppe i varv att det inte går. Sover oftast jättedåligt när jag har jobbat så långa intensiva pass. Man har sån värk i hela kroppen och ens fötter pulserar. Vill helst sova med fötterna hängandes utanför sängen för det gör förbannat ont att ha dem liggandes mot madrassen. Men man har ju ngn konstig nojja att det ngn ska ta ens fötter om man har dem utanför. Har vaknat massor med gånger i natt :( Så idag känner jag mig lagom bakis i huvudet. Det gjorde förbannat ont fötterna idag med. Känns som man har en massa blåmärken på fotsulorna. Så, nu har jag klagat lite. Men jag e glad att jag har det jobbet med. e bra med en extra inkomst så man kan unna sig lite ibland.
Ser att solen skiner utanför fönstret. Undra vad man ska göra av denna dagen? M tyckte vi skulle gå en runda, men jag tror mina fötter kommer protestera högljut av att bli nertryckta i de skorna i dag igen. Jag va lite sugen på Novalund... Eller blir det en runda till JJJ och Rille. Får se vad dagen har att erbjuda. M tyckte att det kunde va en bra upplevelse för mig att gå en runda på stan och inte kunna handla eftersom det är stängt. Kul! Eller inte...

Va hos Petra (P hår & design i Arkelstorp) i fredags. Fick klippa en bra bit på håret för jag hade en del kluvna hårtoppar. Jag som sparat så länge och så måste man klippa så mycket *snyft* La lite ljusare slingor med nu till sommaren och luggen fick va denna gången så klipper jag nog den till hösten igen. Men det e skönt att få bort den från ansiktet på sommaren. Annars trivs jag bra med lugg. Sen ska jag bli såååå duktig på att göra inpackning. 1 ggr i veckan va det ja!


Ha en skön dag i det fina vädret
D

Kommentarer
Postat av: Anette

Hello!!

SNYGG du är i håret!!! sen är du ju alltid duktig på att ta snygga bilder på dig själv!! Proffs!

kram

2009-05-20 @ 23:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0