No danger on the roof

Idag får pappa komma hem igen! De kranskärlsröntgade honom i onsdags och där va 6 stora proppar på ena sidan hjärtat som de fick bort. På andra sidan va där lite förträngningar men det va inget att åtgärda för där hittar blodet andra vägar. Har varit tuffa dagar för en annan oxå. Livet e känsligt! Man vet aldrig när och hur det ska ta slut... Det konstiga va ju att han inte märkt ngt och enda anledningen till att de hittade detta va att han skulle in och göra en arbetsbelastning på CSK, där man cyklar och e uppkopplad till en maskin. Innan han skulle upp på cyklen tog de lite prover och såg att dessa inte såg bra ut och skickade därför ner honom till akuten igen för kopleterande prover. Ett tu tre så va han inlagd på HIA med blodförtunnande och sladdar överallt. Som pappa sa: " Jag skulle ju bara hit och CYKLA" .
Men skönt att han får komma hem nu och att han ska försöka sluta röka och börja motionera.
Själv jobbade jag igår för att se om ryggen pallade och det gick bra. Känner av det lite idag men det beror nog på att M har en kass madrass. Eller kass kan jag väl inyte säga men det e stor skilnad från den jag har vilket gör att ryggen protesterar vilt när den sover varannan natt här och varannan där. Snart upp på stan och fika med Defrost Heat (Tina Wärme för er som inte kan engelska ;) ) Sen får vi se vad som händer. Imorgon e det Österlen som gäller.

Kram D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0