Ryggen strejkar

I söndags valde min rygg att strejka! F.. vad ont det gjorde. Kunde inte sitta, ligga eller stå. Jag blir så frustrerad när jag har ont. Det högg konstant i ryggen. Väl i sängen, som för den delen inte gick bra alls att lägga sig i, kunde jag inte rubba mig en centimeter. Ville flytta kudde lite med det sa STOPP! Sen kan man ju inte ligga i exakt samma ställning, men minsta lilla förflyttning tog typ 5 min för det gjorde sååå ont. Jag lät ju som en gammal kärring där jag låg och kved. Jag va ju helt hjälplös. Sov kanske 1 timme den natten. Ringde mitt jobb vid typ 04 och sa att jag inte kunde jobba som i måndags. Hela dagen igår låg/satt/stod jag här hemma. Kunde dagen varit längre? I o m att man har ett fysiskt arbete så vågar jag inte mig på att jobba förrän det e helt bra. Idag e det bättre men långt ifrån bra. Hugger som bara den i vissa lägen. E hemma från jobbet idag med, rik blir man! NOT  Sen e jag ledig imorgon och  jobbar kväll på torsdag. Får se om det går. Va och köpte Voltaren igår och stoppade i mig, men utan resultat. Tar kanske lite tid innan det verkar. JAg som aldrig äter piller, men även jag har en gräns. Nu va den nådd när det gäller smärta.

D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0