Troskris och obokad tvättid

Idag har varit en ledig dag. Imorse körde jag K till Arkelstorp för hon skulle klippa sig. Blev hur bra som helst. E precis hemkommer från Annika. Har varit och kollat in deras nyköpta hus i Vä. Inom Sommarlust och postade ett paket till H&M. Tänkte jag skulle börja tvätta lite innan och kollade så det va ledigt och det va det, MEN... Jag har på ngt vänster lyckats schabbla bort min tvättid i kväll. Så nu har jag bara 1,5 timmar på mig att tvätta. Fick lite panik eftersom det e troskris. Använder de där "nödfallstrosorna" nu. Jäkla tur att jag kunde tvätta lite nu iallafall.
Igår va det dop. Lille Max blev Per Max Milton. Har lite svårt att sitta tyst och stilla i kyrkan, gillar inte riktigt den miljön. Men det hela va över på 45 min och sen va det samling hemma hos Jönsson/Nilsson/Friberg. Smörgåstårta och marängtårta. NICE! Köpte en servis med Pingu på till honom.
På fredag e det min tur hos frissan. Ska klippa och färga. Får väl bli ljusare nu till sommaren och sen lite toppar på det. Det bleks ju som bara den på sommaren, ja om det e fint väder så klart. Nä, nu får jag väl ner och passa maskinen så jag hinner slänga in en till innan tiden e ute.


Bye
D


Kommentarer
Postat av: Rachel

vad fin färg du fått! solbränd och dann! Kramen

2009-05-12 @ 21:08:10
URL: http://rachelehnevid.blogg.se/
Postat av: Louice

Alltid kul att tvätta ; )

2009-05-13 @ 13:25:18
URL: http://louiceblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Anette

Hej!! Fräsch du ser ut!!! jag o rachel får nog se till att sola lite till innan vi vågar visa oss i Sverige!

Kram

2009-05-14 @ 09:47:21
Postat av: Diana

Tack! Solen tar bra i Skåne...

2009-05-14 @ 17:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0